Brev:
Flasker - hvor mange
13. december 2016
Alder:
8 mdr.
Flasker - hvor mange
Hej Helen,
Først og fremmest tak for din hjælp ved mit sidste brev, det var en stor hjælp og fik os til at slappe helt af omkring den 3 lur, få uger efter valgte hun den selv helt fra, så det løste jo sig selv.
Vi står nu i at Alberte skal starte i vuggestue d. 2 januar, hvor hun bliver 9 måneder d. 7 januar. Hun får på nuværende tidspunkt stadig 5 flasker, dog er morgen flasken kl. 5 ved at forsvinde stille og roligt da hun blot sover forbi den.
Jeg ved at 3 flasker i hendes alder er nok, men da hun ikke er verdens største pige, vil jeg nødigt fjerne noget fra hende som hun har brug for.
Hun får den første flaske kl. 9-9.30 inden formiddagslur, nr. 2 ved middagslur kl. 14 og igen kl. 20 og 00/01 ca. Hun spiser gerne mellem 200 og 240ml pr. gang.
Hun spiser meget fint og varieret hele dagen igennem og får både fisk, forskelligt kød og grøntsager, samt grød morgen og nogen gange aften grød.
Hun sover ca. 10-11 timer om natten og ikke meget mere end 2 timer sammenlagt om dagen.
Skal jeg tage en "kold tyrker" og fjerne formiddags flasken så vuggestue starten bliver lettere eller hvad tænker du?
På forhånd tak for hjælpen,
Med venlig hilsen
Julie